امروز

مجله تفریحی ستاره ساق

سرگرمی .تصاویر .یوزر پسورد .روستای ساق

پيوندها

مجله تفریحی ستاره ساق

مجله تفریحی ستاره ساق

با ما در ارتباط باشيد

مدير سايت: داوودکلمات
پست الکترونيک:
تلفن:
همراه:
آدرس:

برنامه قفل گوشی توسط اثر انگشت

نرم افزار Finger Scanner Pro یک جایگزین بسیار خوب و جالب برای لاک اسکرین پیش فرض گوشی شما است. طرز کار این نرم افزار به این گونه است که شما انگشتتان را در جای مشخص شده قرار می دهید و باید به اندازه ای که در قبل مشخص کرده اید آن را نگه دارید.

 

مثلاً اگر تنظیم کرده اید که شخص باید به اندازه ۳ بار ویبره انگشت خود را نگه دارد، شخص مقابل اگر بیشتر یا کمتر از ۳ بار انگشت خود را نگه دارد، صفحه برای او باز نخواهد شد. همه چیز در این نرم افزار قابل تنظیم است، از جمله صدای بوق، خاموش یا روشن بودن ویبره، نوشته قابل نمایش و…

 
اثر انگشت مجازی برای اندروید+ دانلود
 
این نرم افزار جنبه تفریحی داشته و برای موارد امنیتی به کار نمی آید، با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید در تنظیمات وارد شده، بعد از چند بار عمل اسکن اثر انگشت قفل گوشی شما باز می شود.
 
حجم: ۱ مگابایت
نسخه: موبایل (اندروید ۱.۵ به بالا)
 
تصویر از محیط نرم افزار:
 
اثر انگشت مجازی برای اندروید+ دانلود
 
 
اثر انگشت مجازی برای اندروید+ دانلود
 
 
 

 

 

دانلود بازی درایور فرانسیسکو حرفه ای Driver™ v1.1.1 برای آندروید

تجربه ای جدید در سری بازی های رانندگی در اندروید با نام بازی رانندگی حرفه ای درایور یا همان Driver™ با حجم 16 مگابایت با دو لینک مستقیم از سایت یک موبایل دات کام برای شما عزیزان
در  بازی درایور شما در نقش جان تنر، به عنوان یک پلیس مخفی که خود را یک راننده مجرم جا زده تا بتواند از یک جنایت ملی جلوگیری کند بازی می کنید و در این پروژه باید به شهرهایی همچون سان فرانسیسکو، نیویورک و میامی سفر کند و در محیطی چشمگیر رانندگی خود را امتحان و با گذراندن امتحان رانندگی و دریافت گواهی نامه به تعقیب و گریز مجرمان و یا فرار از دست ماشین های پلیس و انجام عملیات مخفیانه بپردازید.

دانلود بازی حرفه ای Driver™ v1.1.1 برای آندروید

دانلود کنید 

پسورد فايل : www.yekmobile.com

صفحه قبل 1 صفحه بعد

امکانات سايت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 276
بازدید ماه : 9540
بازدید کل : 5228393
تعداد مطالب : 2208
تعداد نظرات : 73
تعداد آنلاین : 1